idag

har jag förberett med allt inför jul, handlat, städat, och tvättat... nåt så otroligt skönt att ha de avklarat =)
bytte lite julklappar med cissi =) som hade med sej världens vackraste Alva =)

Jag har ju inte pysslat me blogg innan så jag vill börja med att visa mina små älsklingar =D

Min dotter

Mammas söt =)

Filippa Emilia *Mila* *Mimmi*  Sandström
20070519

och min son

jonte 5 ½ år

Melvin Jonathan *Jonte Plånte* Manner
20030707

Jag kommer garanterat visa mer bilder på båda barnen och skriva emellanåt vad som sker i vårat liv





Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååå va roligt att du har hittat hit =)



Ja, jag hörde att Cissi hade Elias julklapp... Får bestämma någon dag vi kan ses så jag kan lämna julklapparna till dina barn oxå !!





KRAMAR

2008-12-23 @ 07:04:25
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Cissi

Det var så kul att ses igen. Jag såg nog att du blev lite sugen på en bebis till =)

Jag ringer dig lite senare...

Puss på er vännen!

2008-12-23 @ 09:20:36
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0