Falun

Igår va en super hektisk dag så fy fan.. Började dagen med att försova mej en timme :S Andra dan på "jobbet", ser mest troligen inte så jävla bra ut va hehe
Åkte till grängesberg iaf där jag fick förbereda för kakling av utemöbler =D i like to kakla..
det tog inte så lång tid iaf och tur va väl det för det är här "stressen" börjar.. ska alltså vara i Falun klockan 13.. slutar 10.30, ska hämta ungarna på dagis i Ludvika (2 olika) åka till "mamma Marie" i Rundberget med dom för att sen hinna till Falun som sagt... Ehh ja jag åkte FÖÖÖÖÖR fort med den stackars bilen mellan Ludvika och Falun :S *harkel* vill inte ens nämna hur fort...  va 5 minuter sen, skiiiit var min enda tanke. betala inte ens parkeringen =/ FY mej! men la 15 kronor på vindrute torkaren i fall, Q- park som det nu så fint heter skulle komma och jag hade väl turen på min sida den här gången.. Iaf så startade inte "mötet" förrän 13.15 så jag som STRESSAT som en galning fick vänta i 10 minuter haha tji fick jag... hann med toa och slänga rätt håret i lugn och ro..

"Mötet" gick som väntat, jag får veta mer om en vecka typ, på Cissis födelsedag för att vara exakt =) Klockan 11.. jag håller tummarna för det bästa beskedet man kan få i detta fall....
Så ingen ringer mej klockan 11 den 9 April för jag e lite uppptagen då =)

Ne nu ska jag sticka i väg och gymma lite innan jag ska hämta barnen, jag fick ju sluta tidigare idag, igen =) hihi vilket bra ställe jag hamnat på...

Puss och kram skumbanan.. eller syns på stan hehe



Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt! Du kommer ihåg min födelsedag =) Hoppas att Emil gör det också... Hihihi!

Puss puss

2009-04-05 @ 20:22:57
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Jag har frågestund hos mig fram till kl. 21 ikväll, kika gärna in och lämna en fråga!!



/ Jeanette -framtillstudenten-

2009-04-16 @ 10:15:30
URL: http://framtillstudenten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0