SLUT MED FIKA!!

nu vill jag inte veta av nå mer fikande alltså fy fan!! har säkert gått upp ett par kg åtminstonde den här senaste veckan.. och inte har jag hunnit gymma heller... kanske ska ta mitt pick och pack och dra ner till gymmet en sväng idag så man får röra sig lite =)

Ja idag har iaf min kära mamma varit här =) fik mej en tjock kokbok och det är nåt jag önskat mej VÄLDIGT länge för den jag hade har blivit sååååå tråkig.. lite nya tips och ideer är alltid bra =)  ett par as snyggga tavlor fik jag med och sen det gamla vanliga, när man fyller vid påsk så e det ju inte helt otippat att man får ett påsk ägg ;) blommor och en bok med värmande ord =D fast att öppna paketen var ju lätt det bästa hihi.. ja vet att jag är som ett litet barn :P brukar få höra det mellan varven =)

hhar setat och talat i telefonen nu en timme, återigen så gör det mej lika glad varje gång det ringer för jag e nog telefon beroende.. inte bara det utan även godis beroende eller ja socker.. och nikotin beroende, sistnämnda är väl inte särskilt bra men jag kan inte hjälpa det tyvärr... jag har iaf lärt mej att ge fan i att röka när man e på barnkalas.. kan hålla mej hur länge som helst då och det tycker jag att jag ska ha kreds för, för det är jätte jobbigt för mej vissa gånger.. men jag vill inte lukta rök när man kommer in på ett barnkalas, det känns så FEL!!

ja nog om det... Emilia har åkt med mamma till Borlänge och gissa om hon vart lycklig, hon älskar att vara där.. jag ska hämta henne på söndag eftermiddag efter besöket i Falun.. *längtar*
så nu ska jag sortera lite tvätt sen blir det tvätta av i kväll och städning inför morgon dagen.. får hem en del folk på besök, vissa har jag inte träffat på länge så det ska bli riktigt kul =) synd bara att några av de bjudna inte kunde komma men vi får väl planera i hop något en annan gång...

Längtar efter min underbara Jessika som skulle komma men hennes barn är sjuka och cissi ska ju till skärgårn men vi får som sagt hitta på nåt en annan gång..

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0