Telefonsamtal

Mmm igår fick jag mej ett långt telefonsamtal.. nästan 4 ½ timme =D jag som tycker om att tala i fonen blev ju en hel del med glad då =) Det va Ronnie som ringde och vi har ju som sagt tio tusen olika saker att prata om så det kändes bra att vi kunde prata om en del av dessa iaf.. =)
Nu vet jag varför iaf.. tänken är fin men han gjorde det på fel sätt.. sorgligt..

Idag har jag letat som en galning efter bil nyckeln som vart spårlöst försvunnen efter ca 14 timmars letande så hittar jag den helt plötsligt i köket, på ett ställe där jag INTE har lagt den... hmm mila ge tusan i mammas nyckel!! ja jag har lärt mej en läxa, jag kommer aldrig igen lägga den i nåbar höjd för mina barn.. hujeda mej!
ja jag slapp ju iaf räkning på 1500 spänn på en ny nyckel så det känns jävligt bra =D

ne nu ska jag lägga mej i soffan och bara slappna av för det är det sista jag kunnat göra denna dag... ska bli så skönt!!
och i morgon är min stora dag =) jag blir enligt födelsebeviset 27 år men det är lögn ;) förstår ni.. lita aldrig på myndigheter och deras pappersarbete =)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0