lite kort bara

Jahaja så är man "tant" nu då :) Neeeh fy så det låter, det kommer jag aldrig bli. NÅGONSIN!! 
Hade Sandra och Tulla här på fika igår.. jag körde latvarianten och köpte en fryst princess hihi..
mamma kommer i morgon på fika och då blir det på "riktigt" så då hoppas jag att man får en liten present iaf ;)

Jag har ju fått presenter av Cissi Tsupukka jue.. jag har fått en plattång/locktång/krustång och löshår, jag har även fått mängder med gratulationer som riktigt värmt i hjärtat  =D
japp jag ska göra mej lite så där extra HET i helgen =D utan att bli för berusad för på söndag ska vara i Falun och träffa lill Ronnie =) utan barn *harkel* ;)

Alltså, utgång på Lördag. Jonathan är hos sin pappa i Sågmyra och Mila ska vara med min bror hos mamma. Jag ska på Solo och dansa till Maskinen =D en toast med räksallad sen taxi hem och sova.. fast nu när jag tänker efter så är nog en promenad att föredra.. man mår så bra dagen efter då.. 

Idag fick vi veta hur lång tid han blir borta.. å det va mej väldans lång tid :( inge skoj men det vart kortare än jag trott iaf så det känns bra..

Ja å sen ja.. jag fägade håret igår, det skulle bli brunt, BRUNT!!!! jag har inte brunt hår utan svart!! hoppas färgen ljusnar snabbt den här gången för så här mörkt ville jag inte ha..

nu har jag hållt Emilia vaken lite väl länge va :) vill så gärna ha sovmorgon imorn..  

God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0