Evigheter sen :S

Jag har haft hur mkt som hellst att göra de senaste månaderna  så bloggen har blivit bort prioriterad men kanske att jag skak hitta lite mer tid nu när allt bara flyter på :) mitt nya schema trodde jag skulle bli hur tufft som helst att börja 7.30 och sluta 16.30,sakna barnen och inte hinna med sysslorna hemma när man e själv trodde jag skulle bli en omöjlighet men så e man ju en envis finne liksom så har man bestämt sig så har man.. med andra ord hemmet är i godkänt skick jobbet funkar bra, jag får tid med barnen och talar med hjärtat en sväng nästan varje dag :D.. näe det som inte känns lika bra är väl att jag inte träffar mina vänner lika mycket men jag tror dom har förståelse :)

vi har sovit i Bastkärn i natt, hos  pappa :)
så igår eftermiddag tog jag mej ett par timmar och träffa min underbara fröken Tsupukka  :D
* tycker om *
Och idag är det på med kläder och sen ut i skogen som gäller, här ska hittas lite svamp iaf :D blir lite frukost först och vänta i fall några fler ska med (dom flesta sover ju än) SLÖHÖGAR!!
Sen kommer Magdalena (pappas frus syster) hit och ska bjuda på en soppa från El Salvador, de ska bli spännande :D
Min mamma med familj är och träffar syrran.. det blir ju inte så ofta nu för tiden... inte ens till jul :S  hon har börjat som Au pair hos en familj på Holland och har varit där sen midsommar typ.. Visst längtar hon hem mellan varven men vilken grej.. dom är ute och seglar runt på olika ställen, Jennie har fått frågan om hon vill segla runt karibien med dom... hur jävla fint vore inte det liksom :D Mamma är iaf i Holland nu och dom bor hos "Jennies" familj :)
Hennes kille är ju med Holländare men jag vet inte hur avståndet är mellan dom, dom kan väl inte träffas jätte mycket heller ?? måste jag fråga...

Jag längtar lite tills slutet av veckan för då kommer min nya tv :D och det vart en 42"  LG mkt fiiiiiiiiiin :D Dags att fixa en annan tv bänk nu då.. den jag har vill man INTE ha en platt tv på, varken snyggt eller praktiskt!

Näe nu skiter jag i och vänta på att alla ska vakna.. jag e inte van och vänta så här länge jag måste göra nåt och det e NU!!

Skaffa er en bra dag allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0