Lääääängtar :)

Min nya TV är på väg med posten mot Dalarna nu :) hon har många mil att resa då hon nu befinner sig i Malmö..
som jag har kollat efter den perfekta tv:n för oss och så hittade jag en på Elgiganten först för 9990:- men jag köper ju inte bara första bästa heller och hittar jag en sak jag vill ha så betalar jag det första men däremot det BÄSTA priset :P
Vi tackar gudarna för internetpriser, speciellt på butiker som i närheten :D Siba hade MIN tv för bara 7489:-
Alltså samma Tv nästan 2500 billigare :D jag kan jag :P fråga Cissi T :)  tog henne på postförskott då så det tillkommer 98 kr för det och just nu hade dom ju fri frakt för alla tv:n över 40 "   fan så glad man kan bli :)

Nog om det... Va på jobbet i vanlig ordning men vid 14.20 så ringde dom från Milas dagis, min sessa har fått feber 38,5 NEJ va tråkigt, jaja det e som det är... kommer hem äter middag.. mila Bajsar i blöjan när jag ska byta så ser jag..... FYYYY FAAAN Ungen har fått mask :S SPY!!!!!!!!!!!!! jaha då blir det städning medicinering tvättning mm av hela hemmet.. just KUL!! och absolut inte nå vidrigt.. hennes andra gång nu då... jaja... vad gör man...

dags å ta tag i hela alltihop nu då...

hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt jobbat Darling! Vilket kap =)

Saknaar dig vännen... Och dina vackra trollungar.

Puss på er

2009-09-17 @ 22:14:02
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0