Borlänge

Idag har jag varit till Borlänge på en jobb intervju =) Jag vill inte säga för mycket än men just nu och viktigast av allt på intervjun så kändes det bra =D jag får svar på måndag iaf.. så nu är det en nervös väntan tills nästa vecka.

Och självklart medans jag var i borlänge så var jag ju bara tvungen att dra med mamma på kupolen för att kika lite och så handlade jag lite med.

* Ett fint armband till mej själv =)
* En jeans kjol med tillhörande armband till Mila och
* en ny morgon rock till Jonathan

och eftersom det var  HALVA REA PRISETså slutade detta kalas på 104.50 =D
passar min plånbok utmärkt för tillfället
jag fick även 3 påsar med kläder till Jonathan och emilia av min underbara mamma (då menar jag fullpackade påsar)
som innehöll..


Jonathan
* 6 par jeans
* 5 munktröjor
* underkläder
* kavaj
* skjortor

Emilia
* Kofta
* pyjamas
* Bodys

Nej nu är dags att återta ansvaret i hemmet och fixa  lite mat =D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Håller tummarna att du får ett positivt svar !!



Ses i veckan ???

2009-01-21 @ 17:58:46
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: CissiLalia

skönt att intervjun e över å jäklar anamma va grejer barnen fått:O hihi å du gjorde minsann dina rea fynd som vanligt:) har du nå planer inför helgen eller vad hade du tänkt?

2009-01-21 @ 19:55:34
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: Cissi

Åh... Va snällt av mami! Kläder behövs ju alltid =)

Pussa

2009-01-22 @ 16:27:09
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0