Friska igen

Vad skönt nu är vi friska igen allihopa, så nu e det 48 timmars regeln som gäller innan ungarna får gå till dagis igen och "ronnie är bäst på allt han är en gud han så bäst,"
 det som blev skrivet efter och var ett inlägg från egenkära sambon Haha!!
Bra nu kommer inte jag ihåg vad jag skulle skriva efter och heller, hmm.. jaja.

Nu e det så att mina jäkla hyllor fortfarande inte kommit upp så jag får ju ta tag i det här med att fixa skruv själv *harkel*
alla badrums saker står för tillfället i köket "mindre trevligt" så nu direkt efter lunchen så ska jag och barnen ta en promenix till någon affär  med plugg och skruv, helst lite spackel oxå.. skriver lite senare så får vi se om jag fått upp allt på sina platser, jag e ju ett händigt fruntimmer så det ska ju inte vara nå problem =D

I morgon har jag ensam dag med Jonathan, jag hade tänkt  mej att vi skulle bowla då =)
sist vi bowla så hade vi så dunder kul att vi inte ville gå därifrån när våran "tid" var slut.
Ne dags för mat...


puss å kram syns på stan =P


Kommentarer
Postat av: CissiLalia

händigt fruntimmer ja de e så sant som de e sagt:)

2009-01-20 @ 17:50:56
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: Mamma Milla

Mycket riktigt, ska man ha nå gjort får man ta me fan göra det själv, men fan va bra det blir då oxå =D



Skönt att spysjukan gett sig !

2009-01-20 @ 19:08:54
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Cissi

Skönt att ni är friska igen!

Kanske vi kan ses nån dag... Eller ja, nästa vecka då eftrsom vi har inskolning än!

Pussa =)

2009-01-20 @ 19:38:11
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0