Hemma igen

Nu har jag fått nya krafter igen =D
från fredag eftermiddag till idag så har jag bott hemma hos Karro =D

Tack vännen för den här helgen, du har verkligen ett hjärta av guld

Och min kärlek, Ronnie du är helt jävla underbar.. tänk så kunde fler få se vilken bra pappa du är, i mina ögon är du den perfekta pappan till mina barn..

Efter maten idag så sa Emilia en hel mening =)

Tatt de mat  = Tack för maten

Hur sött som helst, jag tror Ronnie och Mila har övat lite i smyg i helgen när jag varit borta =D

Jag har även setat och kollat efter bil idag, hittade en men den hade just sålts men han som hade den hade en Accent -95 för samma prislapp som den jag hittade först så jag började väl fråga lite =D
Iaf så ska vi åka och titta på bilen som finns i falun =)
jag som sagt att jag aldrig ska ha en vit bil igen, mhmm nu ska vi  åka och titta på en vit bil!!
haha

Nåt helt annat...
jag går fortfarande och väntar :S
har inte tid för det här just nu!!!


Puss och kram
syns på stan ;)





Kommentarer
Postat av: CissiLalia

Nåt helt annat...

jag går fortfarande och väntar :S

har inte tid för det här just nu







?? vad väntar min tös på?

2009-01-26 @ 16:00:45
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0