Jippi...

Som det ser ut nu så verkar inte magsjukan gått över på oss andra =)
Emilia var hur bra som helst imorse när hon vaknade med =D

Idag har jag hunnit med..

*Varit ut på promenix med familjen.
* köpte 2 jätte fina ekhyllor till badrummet.
*handlat lite mat.
*städat lägenheten.
*kikat på tv.
*umgåtts med Sandra.
*haft låtsas krig med Jonathan.


Nu vill jag att detta ska hinnas med..

*Ronnie gick ner till förrådet och hämtade kartonger till alla julsaker. (Vill ha bort)
*Ronnie hämtade upp Emilias växa säng som så fint står och väntar.
*tapetsera klart sovrummet (skulle vara färdigt innan jul)
*titta efter tapeter till vardagsrummet och ungarnas rum.
*sätta upp 3 hyllor och Emilias sänghimmel, men då vill jag ju ha upp sängen först, Ronnie!?
*fixa till alla sladdar som driver mig till vansinne...
och sist men absolut inte minst....

*köpa en triss och få högsta vinnsten =D

Kan jag fa ha detta gjort innan den kommande helgen så skulle jag bli hur glad som helst =)
*Snälla du där upp, ge min pojkvän en spark i ar....t så vi kan få några av alla saker gjorda iaf*

~ ~{  Tänker på dej min Tsupukka tjej  }~ ~









Kommentarer
Postat av: Jenny

TACK Gumman, Jo jag är supernöjd men väldigt öm idag =)

2009-01-18 @ 09:05:46
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: CissiLalia

:) jag tänker på dej med.. tack för att du finns i mitt liv. känner mej bara så grymt sårad å ledsen över kommentarena på min blogg av folk som inte känenr mej å jag känne rinte dom å jag har inte nes förtjänat alla hårda ord.. som ett svärd i hjärtat:( men jag får tänka positivt. jag har dej å uffe å våran familj de e de ända som betyder nått

2009-01-18 @ 13:46:02
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0