Nej nej nej!

Lilla stackars Mila fick magsjuka idag, hon va på dagis för första gången sen innan jul lovet i Onsdags.
Efter jag lämnat henne där (vilket gick hur bra som helst) på väg ut ser jag
"lappen"

Magsjuka!

Jag vill bara gå in och hämta henne igen
men hade inte mage till det, skulle tagit mig i kragen och
gått in för att hämta henne igen
 följt magkänslan!
FAN va efterklok jag är.. usch!
*skäms*



 Klockan är nu 21.36
Min lilla tjej har spytt 3 ggr nu och jag har sprungit som en toka och
torkat spyor och sköljt upp kläder inför tvättning imorn.
jag har inte bokat en tvättid
och typiskt nog så har jag fortfarande INTE
fått tillbaka min tvättmaskin,
hur lång tid tar det att fixa den??? (irriterande)
Neh utan oftast så är det ingen som använder tvättstugan
sista timmen i varje tvättid
och idag är jag hur glad som helst för det
eftersom min tvättmaskin inte lyckats hitta hem än!

sista kräkan hon la på hallgolvet skulle givetvis jonathan använda som hinder, ja just det ni läste rätt! 
jag var i badrummet och tvättade av Emilia och så hörde jag bara ett dunk i golvet och sen börjades det gråta.
Jonathan kom in helt spyig och hade slagit i armen i dörrkarmen.
jag undrade varför han skulle gå vid spyorna, han visste ju att dom fanns där.
Ja men jag skulle hoppa över dom men så halkade jag.

Jaja vad ska man göra??

jag hoppas bara vi andra klarar oss, men det kan jag ju se mej i himelen efter, tyvärr!








Kommentarer
Postat av: CissiLalia

era stackare:(

2009-01-17 @ 10:29:35
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: Jenny

Usch då hoppas lilltjejen snart är frisk och att resten av familjen slipper insjukna...



KRAMAR !!

2009-01-17 @ 21:20:25
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0