Gott Nytt År Önskar Jag Alla!

Jag hoppas att Alla hade en toppen kväll,

Jag hade nåt så otroligt roligt igår =) Va hemma med Mila och Ronnie och vi lagade mat tillsammans och dansade HELA kvällen.. Snacka om familje kul =) Det vart halvblodig oxfilé inrullade i bacon, stekta champinjoner och potatisgratäng =D

JAG ÄLSKAR POTATISGRATÄNG!!!

När Emilia hade somnat så buggade vi en hel del, skrattade och hade det underbart, precis så jag vill ha det på nyår!
På tolvslaget stod vi på balkongen och kollade på alla raketer som lyste upp himlen så fint och skålade
( Winter Xider med jordgubbar)
trodde Emilia skulle vakna av allt oväsen men hon sov så sött så..

Ne nu är det dags för kvällsmat och sen God natt för fröken Sandström


   



Kommentarer
Postat av: Cissi

Mmm... Älskar oxfilé, ju blodigare dessto bättre!

Puss på er

2009-01-02 @ 19:15:53
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: linnea

Mmmm jag me =) mumma mer god mat åt svenska folket, sa hon som e rysk/ tysk/ finsk och lite svensk.. tihi saknar Engla som en tok nu cissi sweet...

2009-01-06 @ 00:50:42
URL: http://linneamanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0