Tänkar dag

Idag har jag haft en sån dära tänkar dag.. JA det är sant 
Jag har tänkt på mej, barnen, pojkvännen och mina vänner..
några frågor jag ställt till mej själv är:

* Vad vill jag mer med mitt liv, jobb, fritid mm?
* Vad kan jag göra för att bli "mer" mamma?
* Bättre vän, jag e ju nåt så fruktansvärt DÅLIG på att höra av mej,
det kan gå hur lång tid som helst melllan varven..
och mina vänner  jag säger bara FÖRLÅT!
även om jag e dålig på att höra av mej så TÄNKER jag ofta på Er,
glöm inte det!!



PuZs och kRam



Kommentarer
Postat av: CissiLalia

de spelar ingen roll om de gått flera år mellan att vi hörs du vet ju att jag älskar dej ändå för du e min bästaste vän någonsin.

2009-01-16 @ 11:24:11
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: Cissi

Daaaarling!

Jag kan ju erkänna att jag inte är så bra på att höra av mig själv... Men jag ringde faktiskt här om dan men då var ingen hemma.

Ringer ikväll, om Alvas inte har kolik dvs.

Pussa

2009-01-16 @ 16:40:05
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0