Tusen Tack

Camillia =)
Du har gjort min blogg helt fantastiskt snygg =D

Ja nu har ju inte jag varit in och skrivit något på ett par dagar =D
Jag har väntat förväntans fullt som ett barn på Julafton =P

Idag har familljen Sandström/ Manner haft besök av Karro =)
tyvärr va inte hennes goa ungar med men det får bli någon annan gång..






 I dag har för övrigt varit lite lätt små jobbig
Jonathan har varit stimmig och skrikig på det där sättet som bara han kan =(
Emilia har varit både högt och lågt SAMTIDIGT!
Mmm Innan jag hunnit uppfatta att hon laggt världens
bajskorv på hallgolvet hade hon klättrat upp i bokhyllan i köket för att komma åt frukten,
hon är JÄKLIGT smart för hon flyttar på sin mat stol för att komma upp till frukten
 som btw e ganska högt upp =S
medans jag torkar upp mosad banan och bajs så har "ungen"
klättrat upp på dator bordet och har NÄSTAN ner dator skärmen,
Mmm just det, nu vart jag lagom påmind om varför jag inte vill ha en platt tv
*GRINA*
(Tacka fan för stora klumpiga grejjer som ungar INTE kan rubba)
jag e så fruktansvärt trött för samtidigt som detta händer i vårat hem
så kokar potatisen över och köttbullarna blir nästan brända!

Jag: RONNIE NU FÅR DU FAKTISKT HJÄLPA TILL!!!!
Ronnie (som ligger och vilar): Men vad är det nu???

*skrik*


Puss och kram


Kommentarer
Postat av: cissilalia

jadu de e inte lätt näre e svårt gumman min... vad fin din blogg har blivit nu ju:)

2009-01-13 @ 20:07:37
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hahaha! Känner igen mig gumman... Klen tröst kanske =)

Pussa

2009-01-16 @ 13:36:08
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0