Vad ska vi hitta på idag???

Det va precis de jag funderade över när jag efter många om och men klev upp i morse.. Älskling hade en ide igår om att gå till bad huset så det gjorde vi =) upp, fixa frulle, klä oss och packa fort som tus...n =)
talade en sväng me Johanna så hon och söta Wilma följde med oss.
Dessvärre vart Wilma söt dålig, fick feber och Mila vart trött och grinig så vi packade oss därifrån.
Emilia somna ganska snart i vagnen så vi (jag å fam)gick till Kina där det vart revbens spjäll och ris för min del ( som jag beställt typ dom senaste 5 gångerna, AS gott!! )

Nu är det dags att lägg våra 2 busar, klockan e mycket och jag rätt slut
Måste bara säga:

Jag Älskar Min Familj Mer Än Något Annat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0