BFF :S

vad säger man??? Fan Paris Hilton till allt va ? hon e ju för fan helt jävla patetisk, ett jävla program för att hitta en ny bästa vän och vilka fan söker dit liksom! jag kan inte annat än att skratta åt det här alltså... Det är ju synd om människan igentligen...

Inte det jag ville skriva om direkt,
igår när jag gjorde mej och mila klara för att åka och handla så kom Jonathan in och sa att jag var tvungen att komma fort ut för en tjej sitter fast.. jag tog med mila och gick ut i porten och ser att hiss jäveln har fastnat med en liten tjej i.. jag pratar lite med henne för att hon ska behålla lugnet sen får jonathan prata med henne medans jag springer in å hämtar telefon för att ringa jouren. kommer tillbaka till tjejen och skickar upp Jonathan att hämta någon av hennes föräldrar och hennes pappa kommer ner. vi väntar på att nån ska komma och väntar och väntar. över en halvtimme tar det innan nån kommer.. flickan var lugn hela tiden tills hon vart utsläppt, då kom tårarna på den stackars lilla flickan :(

jag har setat och kolla på massa kort som Milas farmor tagit på mina barn :)
här kommer några

Stolt pappa med sin tjej :)

riktig snygging i skjorta och den sötaste tjejen någonsin på den här jorden

Ni kan väl aldrig gissa vem dom här öronen ärvts av ;)

Min underbara pojke :) ser lite förvånad ut.. hehe


Shit vilka fina barn jag har alltså :D måste komma massa från mamman ;D

Nu ska jag pyssla ihop presenterna inför helgen :)



puss och kram syns på stan

Kommentarer
Postat av: CissiLalia

helt klart kommer utseendet från mamman=D det syntes ju klart å tydligt på bilden på dej å magnus när ni va små. va ju mila kopia så de skrek om de=D



miss u maj love

2009-06-04 @ 17:48:07
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: linnea

Eller hur :D dom flesta tycker hon e lik pappa tills dom sett bilden på mej när jag var liten.. tihi

2009-06-07 @ 09:42:20
URL: http://linneamanner.blogg.se/
Postat av: linnea

FAAAN vilken fin pojke jag har alltså :D

2009-06-10 @ 20:36:18
URL: http://linneamanner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0