Längtar

idag har varit en riktig längtar efter kärlek dag så det skriker om det.. Min lill Ronnie kom hem!!
aja det e tur att jag har Johanna som jag dejtar tiden bara rinner i väg för jag trivs så mkt i hennes sällskap :D
jag har varit in till distrikssköterskan nu med mina öron och nu är det bevisat, ungarna har gett mej eksem i hörselgångarna :S hehe inte riktigt så det går till kanske :) skönt att det blir behandlat nu iaf så detta kliande och rinnande i örona kan upphöra :P..
Imorn ringer Ronnie :) längtar en massa.. måste få höra hans röst innan jag spricker :D och få ett besked givetvis :P
Älskar denna kille enormt mkt :D

jag kikar på platt teven... vilken jävla djungel jag hamnar i... hujja :S tur att jag inte ska köpa nån precis nu.. man måste nog vara ute ett bra tag innan för att veta vad man ska välja :/

ne nu e det god natten för min del...

puss och kram hinner aldrig med stan :S

Kommentarer
Postat av: CissiLalia

du får gärna dejta mej me:)

2009-06-18 @ 15:12:49
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0