Ludvikafesten..

men lusten finns ju inte riktigt där, och sen ska man ju iväg på söndag till Bomhus igen och då vill jag verkligen vara pigg :) längtar efter massa mys lite puss och kram blir det ju men nästa helg så ska jag till Bomhus igen så då jävlar :) utan barn :D SNACKA OM NÄRHET!!

de senaste 2 veckorna har jag fått blandade nyheter :S dom dåliga har varit riktigt dåliga och dom bra har varit toppen bra, skriver mer om det sen när jag själv har lite mer fakta..
vädret har iaf varit guld här i Ludvika.. jag hade hoppats på dåligt väder på söndag men det vart det inget med :S
i vanlig ordning så har jag bara tid med ett par minuter vid datorn.. nu är det kudden min som ska ha min närhet :D jag känner i ryggen att jag är trött :/ 

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0