Nu så :)

Jag har börjat pyssla igen :) jag gör jätte fina saker men jag kan tyvärr inte säga vad eller sätta ut någon bild på det jag gjort förrän helgen är avklarad :P det är 3 presenter som jag ska ge bort och vill att de som ska få dom ska få öppna paketet och se vad det är och inte se det på min blogg...

annars hade jag inte så jätte mycket att säga idag förutom att det strular lite med mitt nya hem nummer, fy bubblan så drygt jaja.... nu ska jag se greys, me love :D

puss och kram syns på stan ?

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tuuusen tack för den fina presenten! Vad duktig du är =)

Vågar inte skriva vad jag fick, om inte alla har öppnat än?

Tack för idag vännen! Hoppas vi kan ses i veckan =)

Pussar

2009-06-07 @ 19:33:14
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0