Hur ska jag lösa detta nu då?

På onsdag börjar jag på min praktik i Grängesberg.. har höga förväntingar och hoppas det blir kul =) men jag har ett litet irriterande problem nu bara.. Hur fan ska jag kunna träna? ungarna slutar dagis direkt när bussen kommer till Ludvika och 10 minuter hinner man INTE träna på... så nu sitter jag här med ett låst familjegym kort som kostar 299 spänn i månaden i 12 månader..

Antingen måste jag gulla till mej mer dagis tid eller sluta praktiken tidigare några dagar i veckan för att få in träningen på så vis eller så kanske jag har någon gullig vän där ute som kan ställa upp och passa mina vildar så jag får till träningen, jobbigt att fixa barnvakt varje gång man ska träna, men träningen har ju blivit viktig för mej och snart så börjar det ju hända saker med kroppen på riktigt då kan jag ju inte sluta precis innan resultaten kommer ju.. jobbigt det här..
jag får helt enkelt hoppas på att det löser sej på något smidigt vis för jag VILL verkligen träna, jag tycker ju om det...
jag e ensam med 2 barn och BEHÖVER verkligen tid för mej själv och det är precis det jag får på gymmet...

jaja.. nog med *tycka synd om mej själv*



puss och kram skumbanan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0