Lördag

Vet inte riktigt vad jag e sugen på att göra idag.. ska iaf träffa Johanna som ska få sin son tillbaka, fast jag skulle lätt kunna ha han en natt till =) men man måste ju vila lite själv när man e halvt barnledig :S
vi har ju funderat lite över att gå och kika på hundutställningen idag men jag vet inte om jag e riktigt på hugget för det
massa folk alltså. Vi får se hur det blir med det..

Jag känner att det skulle vara jätte kul och hitta på något annorlunda, problemet är ju som så att jag vet inte vad det annorlunda påhittet skulle vara för något..

hmm måste ta och ringa lite nu..

Jag kommer säkert hitta på nåt idag iaf men eftersom jag inte vet nu så får jag väl skriva om det ikväll eller i morgon kanske.. återstår att se!

ha iaf en trevlig lördag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0