Mötet

Ja idag har jag vart på "det dära" mötet som några få vet vad det handlar om...
det gick hur bra som hellst iaf..
jag var hur nervös som hellst när jag gick in, bröt ihop ett par ggr annars så va det helt okej..
dom skickade näsduk efter näsduk "pinsamt"
men som sagt allt gick bra så nu känns det bättre för mej, har lite huvudvärk annars så HELT OK!

på eftermiddagen så kom Johanna och Daniel och lämnade lilla Liam som tillbringar natten här med mej och mila =D
dom e ju så otroligt söta =) Mila höll i Liams huvud och tvingade på han ett par pussar haha stackars liam började tåra lite men det gick över väldigt fort =)

på kvällen ringde Ronnie och ville tala lite med mej och Mimmi mus =) hon sa pappapappapappa, hon e såååå go våran lilla tjej.

sen va det läggdags för fröken, eller igentligen va det det en halvtimme innan Ronnie ringde men hon håller fortfarande på och smiter ur sängen.. Nu är klockan 21.21 och jag ska ta och lägga mig i någon av sofforna och glutta på teve..

puss och kram syns på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0