kalasen :)

Nu är båda kalasen överstökade :) jag har haft så mkt att göra inför dom så jag tycker det känns toppen att det är avklarat.. ett par fikare under veckan bara men det är ju ingen match :) Tusen tack för alla toppen bra och fina presenter, känns som ni visste vad som behövdes här hemma :) nu behöver jag inte köpa nåt inför sommaren tihi... tyvärr har jag inte lämnat in kameran än.. ett måste vid tillfällen som dessa :) men johanna hade kamera med sej så jag hoppas hon kan fånga in lite tid och sätta sej vid datorn och skicka över några..

snart är det dags att fundera över vad som ska tas fram till middagen... vi äter klockan 18 så jag har lite tid kvar att fundera på :)

när ungarna somnat ska jag försöka ta tag i mitt uppdrag, kolla fast telefoni.. Ip telefon passar ju inte oss för tillfället har det visat sej :( sorgligt nog eftersom det blir "gratis" för oss... jaja sånt e livet.. man måste försöka tänka ekonomiskt men ibland kommer man inte undan den enklaste och billigaste vägen..

ne nu ska jag städa upp det sista efter jordbävningen som framkallades av ett gäng med busiga barn.. 
 
hejs svejs 

Kommentarer
Postat av: Jenny

hehe, ja visst är de skönt när kalasande är över ... Visst är de roligt att gå på andras då slipper man ju ta hand om allt ;)



2009-05-23 @ 20:05:20
URL: http://jennie83.blogg.se/
Postat av: Cissi

Synd att vi inte kunde komma =(

Men vi kikar förbi i veckan istället.. Bara Alva är lite bättre så!

Puss på er

2009-05-24 @ 22:05:17
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0