våran nya familje medlem

Som vi har letat efter den perfekta familje medlemen och nu har vi äntligen hittat honom :D i kväll kommer han hem till oss Wieee :D jag tror jag längtar mer än ungarna, dom har nog inte riktigt förstått att vi ska få en kompis till :)
en bild tagen av uppfödaren kan jag ju slänga in och här finns ju syskonen med :)



Och våran är ju självklart den sötaste :) nummer 2 från vänster tihi...
Han ska bli en hoppkanin :) så under veckan blir de till och fixa några hinder :)
så nu är det dags förbereda lite här hemma för våran väns ankomst :D

och fixa med köplistan till kalaset imorn..  törs man ta en promenad till affären med ungarna ?
vi vill ju inte gärna bli dyngblöta och sjuka till imorn :S
ne vi tar bilen så hinner jag med allt.. fan va jag skulle behöva träna..
röda dagar i veckan sabbar verkligen min träning..

hejs svejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0