sthlm

Har just kommit hem efter ett toppen dygn i Stockholm :D vart en del penga spendering och som kvinna säger jag bara LOVE IT! ;D massa mys har det hunnits med och jag har konstaterat åter igen att Ronnie är fan världens toppen pappa.. han är helt fantastisk med barn :D

måste ju skryta lite med mina inköp ;)
En söt/sexig klänning :D och 2 par schyssta skor... jag säger bara KÄRLEK :P
lite små grjer till barnen och på vägen hem Hummelsta för candy :D

Nu ska jag återgå till min vardag, försöka hitta nå jobb åt lilla mej :)

Bloggandet känns helt okej även om jag bara kommer slänga in några rader varje gång ..

sist men absolut inte minst, ÄLSKAR MIN FAMILJ  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0